המפכ"ל מודיע: "אמסור הודעה משמעותית בשעה 20:00"

ישראל רובין No Comments on המפכ"ל מודיע: "אמסור הודעה משמעותית בשעה 20:00"

משטרת ישראל מוסרת כי בשעה 20:00 תנתן הודעה משמעותית של מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, במחוז תל אביב. גורמים במשטרה מעריכים כי אין מדובר בהודעה על התפטרות אלא בהרחבת פרטים על הדחת מפקד מרחב תל אביב במשטרה, ניצב עמי אשד

מחויכים. בן גביר והמפכ"ל שבתאי בבת מצווה לבתו של יו"ר עוצמה יהודית, הערב צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רב ניצב יעקב שבתאי מודיע כי ימסור בתל אביב הודעה משמעותית בשעה 20:00. הדבר עורר סערה מאחר שמסתמן שהדברים באים בעקבות הוראת היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, שהמשיכה להתערב ולפגוע בהחלטות של שרי ממשלה. בבוקר יום שישי הנחתה היועצת, להקפיא כל החלטה או פעולה בעניינו של מפקד מחוז תל אביב עמי אשד, עד להשלמה מסודרת של הבירור המשפטי המתחייב.

כזכור בהחלטה משותפת מאמש של השר לביטחון לאומי ומפכ"ל המטרה, סוכם על סבב מינויים חדש, ובמסגרתו אשד יוזז מתפקידו, ויעבור לשמש כראש אגף ההדרכה שמהווה "שנמוך" בתפקידו, וזאת ברקע מורת רוחו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מאוזלת ידה של משטרת ישראל בהפגנות בתל אביב. לדברי היועצת: "ההחלטה מעוררת חשש כבד ביחס לחוקיות ולתקינות ההליך, לרבות השיקולים העומדים ביסוד ההחלטה, עיתוי ההודעה והרקע לה. בעקבות כך" הבהירה מיארה כי "עד להשלמת הבירור אשד יישאר בתפקידו".

הרוחות סוערות בכלי התקשורת שמנסים להעריך מה תהיה ההודעה.  העיתונאי עמית סגל מפרסם כי לא תימסר הודעת התפטרות אלא הרחבה בנושאי העברת אשד מתפקידו. העיתונאי, מיכאל האוזר מפרסם כי ‏בן גביר ושבתאי נפגשו אתמול במשך שעות ארוכות על רקע הודעתה של היועמ״שית. המפכ״ל טען בשיחה עם היועמ״שית: ״בן גביר כפה עלי את הדחתו המיידית של מפקד המחוז – בניגוד לרצוני״.

מה שברור כי בעוד שעה קלה העניין יתבהר



0 תגובות